torsdag 30 juli 2009

En kväll i juli

Måste bara skriva ett inlägg, trots att det är relativt sent för mig som ska sitta på kontoret klockan sju imorgon och att sängen faktiskt lockar rätt så mycket nu, men jag vill bara berätta om vilken mysig kväll jag haft. Sofia var här. Och det är inte ofta jag och Sofia ses själva, bara vi två, längre. Våra pojkvänner har nämligen hittat några gemensamma nämnare, som t ex deras lekfulla sidor och whiskyintresset, som gör att vi oftast umgås alla fyra. Men i alla fall så var det bara vi ikväll. Tillsammans med halloumi med pinjenötter och kantareller, pasta med thailändsk kyckling, te och choklad och bubblande cava. Och en hel del prat om livet. Samt en mycket fin försenad födelsedagspresent! Och jag vet ju att du kommer läsa Sofia, så här kommer ytterligare ett stort TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar