lördag 8 maj 2010

Lördag

Oj då, nu har det gått ett bra tag sedan sist jag skrev. Ibland rinner tiden bara iväg. Nu är det lördag morgon, finns det någon bättre tid på veckan? Helgen har precis börjat, man kan utan dåligt samvete slappa. Ligger i soffan med nyhetsmorgon på tv och te i koppen. Så mysigt!

Idag har jag fullt schema, lyckats dubbelboka mig vilket jag nästan aldrig brukar göra. Hyfsat bra minne har jag plus att jag, till skillnad från för några år sedan, är mer restriktiv till vad jag tackar ja till. Man måste ju ha egen tid och hinna koppla av också! I vilket fall ska jag först träffa min kusin Sara för att bruncha på Strand Hotell. Det sägs vara en mycket bra brunch så jag ser verkligen fram emot det! Sedan bär det av till Uppsala där det är födelsedagsfirande för Gustavs moster och en kusin. Sedan hem till Stockholm igen och kvällen ska jag tillbringa med Sofia i Solna. Full dag med mycket resande, men imorgon är det vilodag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar